Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J66i13ř43í 88V77a64v13ř30í72k 7894239865650

Nejsem žádný učenec, ale máte pravdu, že dnes je moderní žít na "plné pecky" a ono to nějak dopadne. Žádná politická strana nedává do popředí, krom lidovců, rodinu.

Stát musí preferovat rodiny s dětmi, o které se starají, posílají je do školy a dát to rodičům najevo sociální dávkou, pokud pracují!

0/0
13.12.2016 8:20

J52i44ř75í 77Č42u14m59p29e64l90í23k 5636776812721

Pane Vavříku,

Česká matice se musí starat o České rodiny, protože ve stavu degradace a ohrožení nejsou imigranti, ale Český národ.

To není rasismus, ani nacionalismus, ale pouze záchrana existence našeho vymírajícího Českého národa a na tom musí spolupracovat nejen naši politici, ale celá společnost, protože musíme vytvořit podmínky pro mladé rodiny, aby se nebály mít nejméně 3 - 4 děti. Celý trend a myšlení ve společnosti se musí změnit k podpoře tohoto cíle.

Nepropagujte tady lidovce, kteří podporovali a podporují Církevní restituce, jako jednu ze zlodějen na Českém národě, protože veškerý majetek církví vytvořil, nebo uhradil Český národ!

0/−1
13.12.2016 11:39

D21a40n44a 23S61m23é92k89a62l26o19v52á 5287216593852

Víte, on není tak velký problém v nedostatku našich dětí, ale přebytku jejich. Někde jsem četla, že se v Africe narodí 80 mio lidí ročně - to netrumfnem ani kdybychom si servaly vaginy.

Lidstvo je jako druh premnozeno a co sledujeme v "západních" zemích je přirozená regulace. Vždyť je nás přes 7mld, planeta to už teď nezvládá uživit ani když si pomáháme chemií a hydroponii a GMO, navyšování stavu Evropanů vše jen zhorší. Ano, mělo by se to ideálně vyrovnat, k tomu by ostatně bez globalizace došlo... Takže recept na naši záchranu - jako celého druhu! - je podporovat plánované rodičovství v rozvojových zemích a naše vlastní území si bedlivě střežit a nenechat zabrat "invazivnimi druhy". Až poté můžeme zkoušet nějaké zásadní změny v porodnosti.

0/0
12.12.2016 20:42

J59i27ř40í 26Č17u39m88p89e96l54í15k 5126226302351

Paní Smékalová,

Muslimské náboženství používá reprodukčních schopností muslimských žen k šíření svého náboženství. To je zcela nepochybné. Zabrali celou Afriku a nyní se pustili do Evropy s podporou bohatých Muslimských zemí.

Jedinou obranou je nepřijímat žádné muslimské imigranty a ty současné vracet urychleně zpět.

Jinak dopadneme jako západní země, které již nyní mají značné problémy s narůstající muslimskou komunitou, které se budou neustále zvětšovat. Během jedné, až dvou generací bude mít problémy i Německo. Nesmíme se v žádném případě nechat Německem dotlačit k přijímání muslimských imigrantů.

Zároveň je zcela nutné co nejdříve provést revoluční změnu v naší společnosti, která nám zajistí dostatek našeho chybějícího dorostu. Je to pro nás otázka budoucí existence našeho národa. Současná degradace naší společnosti se musí zvrátit, pokud je to ještě možné.

Přelidnění muslimů v Africe nemůžeme zastavit, ale rozpínání do ostatních části světa musíme zastavit.

Současný výcvik a vyzbrojování desítek tisíc muslimských bojovníků organizovaný USA musí skončit, protože ty zbraně budou nakonec zcela logicky použity proti národům Evropy v rámci rozpínání Muslimského náboženství. USA je od Afriky daleko a je to nepálí, ale v ohrožení je celá Evropa a to by si měly všechny národy Evropy včas uvědomit.

+2/0
12.12.2016 21:26

M98i82r40o19s41l54a98v 35K51u59l53h23a60v33ý 5619402181

Jedna věc je jistá: výchova k rodičovství je skoro nulová a podpora mladých rodin (často s hypotékou) nedostatečná.

K Vaší kalkulaci počtu muslimských dětí bych měl jednu připomínku: ano, v první vlně se rodí dětí hodně, ale v II. a ve III. generaci, i vlivem všudypřítomného konzumu a přizpůsobení se domorodcům v životní úrovni, počet počatých dětí klesá, byť je k vyšší porodnosti v mešitě vyzývají.

0/0
12.12.2016 20:13

J15i15ř62í 45Č47u64m65p80e51l53í25k 5176176902771

Souhlasím s vámi,

přesto i omezený nárůst původní muslimské minority je pro domácí společnost zcela zdrcující.

+2/0
12.12.2016 20:30

M42a89r19i69á87n 11B28é40r59e91š 1872662626264

Je úsměvné, že příznivec socializmu a komunistických myšlenek vyzývá lidi k změně hodnot a více dětem. jakoby zapomněl, kdo v tomto státě degradoval rodinné hodnoty na minimum a položil tak základy současnému stavu. A Západ to rozhodně nebyl. Takže vraťme se do 50.tých let minulého století, kdy kult ženy - matky byl nahrazen kultem žena - dělnice, supermatky, které měla stíhat všechno. A jelikož se z platu muže tehdy bohužel nedalo vyjít, tak šly do práce i ženy. A ouha, hned se začalo rodit méně dětí. navíc, spřetrháním vazeb k půdě na vesnici, se vytvořila skvělá základna pro méně dětí obecně. Takže svalovat vinu za tento stav na situaci po revoluci, je poněkud dětinské.

+3/−4
12.12.2016 15:27

J37i66ř45í 23Č96u95m16p66e89l61í27k 5746386882101

Pane Béreš,

pozor na to. Demokratický socialismus se není totalita, ale pouze jedna z forem demokracie. Totalitní komunismus rovněž nelze spojovat s demokratickým socialismem. Takže si napřed vyberte, co se vám vlastně nelíbí.

Máte pravdu že s tím začali komunisté, ale velmi rychle to převzal západ a o naší tří roční mateřské, kterou zavedli komunisté, se může ženám na západě pouze zdát.

Nehledě na skutečnost, že o počtu narozených dětí za doby Husákova komunismu se může současnému režimu, taky pouze zdát!

Ve článku nejde o to, který režim byl lepší, ale zásadní ohrožení Českého národa a to není věcí režimů, ale celé České společnosti, tedy každého z nás!!

+4/−1
12.12.2016 15:56

M83a27r43i68á75n 80B69é23r90e52š 1162852736134

Demokratický socializmus tady nikdy nebyl a když, tak jenom krátce v 60.tých letech. Jinak tady byla těžká totalita. Nazývat to jednou z forem demokracie je vskutku mylné a komunistické.

Demografii porodnosti najdete tady: https://cs.wikipedia.org/wiki/Obyvatelstvo_%C4%8Ceska . Ukazuje, že porodnost klesala už v 50.tých letech, když pak přišla normalizace, ano šla nahoru, ale nikdy nedosahovala čísel ze začátku 20. století. Navíc si třeba uvědomit, že vždy porodnost klesala a zvyšovala se vlivem toho, jaké měli lidé možnosti jiné (cestování, uplatnění se) a to krásně odráželo porodnost. Navíc - v normalizaci se právě dostali k "rození" poválečné silné ročníky, tak to ovlivnilo i to. Dporučuji k tomu přečíst i něco jiného než Rudé Právo.

0/−2
12.12.2016 16:40

J52i59ř97í 12Č63u23m86p79e92l20í93k 5706756102571

Komunistické je zatracovat všechno odlišné a to vám jde dobře. Doporučuji vám si přečíst něco jiného, co není pod kontrolou současné propagandy. Každý režim tvrdí, že je ten nejlepší i ten náš současný.

Těžká totalita tady byla v 50 tých letech.

Demokratický socialismu tady začal na jaře 1968 a zarazily ho ruské tanky, ale to jste asi nebyl ještě na světě. Zrušená cenzura a žádná buzerace. A ještě k tomu to spustilo ÚV KSČ včele s Alexandrem Dubčekem. Taky tomu fandil celý národ, včetně studentů i Jana Palacha.

Nepotřebuji si číst Rudé právo, já jsem to vše prožil osobně a rozhodně jsem nebyl příznivcem totalitních soudruhů a nejsem ani příznivcem současného režimu.

Ve článku nejde o to, který režim je lepší, ale o to, aby se odvrátila probíhající degradace naší společnosti. Pokud jste to nepochopil, tak si raději článek přečtěte ještě jednou a výklad historie nechte na ty, kteří ji prožili.

+1/0
12.12.2016 17:46

M51a23r72i38á39n 75B73é53r96e86š 1452662526534

Máte problém s chápáním psaného textu? Já nezatracuji vše, co je odlišné, naopak jsem toho zastánce. Zase podsouváte myšlenky jiným a sám to přitom děláte. Demokratický socializmus tady byl pár let a pak přišla tuhá normalizace, cenzura - totalita v plném proudu. Tak se probuďte zase vy a neplácejte o něčem, co je dostatečně zmapováno.

0/0
13.12.2016 13:28

J70i89ř20í 42Č62u46m12p28e71l73í74k 5236136342331

Jsem rád,

že jste pochopil, že taky nějaký čas zde byl Demokratický socialismus.

Spojení socialismu s demokracií byla naše československá myšlenka a nelíbila se v Sovětském svazu, ani na západě.

Mimo komunistů měli rozhodovat i všichni občané. Neměli jsme se tak špatně, abychom toužili po kapitalismu.

Tu dobrou myšlenku Demokratického socialismu zarazily tanky Rudé armády.

0/0
13.12.2016 23:19

J74i14ř15í 69H65r49b38e43k 9564433365773

Nejsem si jist, jestli by i přes všechny zmíněné výhody byla ochotna většina současných emancipovaných žen začít život matky po střední škole. Je pochopitelné, že chtějí studovat a cestovat, pokud jim to daná kultura umožní. Pokud jim to umožněno není (muslimská část světa nebo naše podmínky za Husáka) - pak je po problému. Přesto si myslím, že by Vámi navrhované odměny nezůstaly bez povšimnutí a mnoho dětí by se narodilo, jaké by byly zjistíme, když se zamyslíme nad typickým rodičem těchto dětí (neláká vysoká škola, neláká cestování, nemá problém udělat si z plození dětí pohodlný byznis... idealistů/vlastenců by mezi nimi bylo minimum)

+1/0
12.12.2016 15:21

J15i10ř25í 28Č56u43m35p32e30l82í38k 5226636552321

Pane Hrbku,

většina z těch děvčat na střední škole už vztahy s chlapci mají, jen to nenaplňuje účel vztahu mezi ženou a mužem, tedy rození a výchovu dětí. Pokud děvčata získají podmínky pro hezký rodinný život, tak cestování i další studium určitě odloží. Možná to půjde i bez Husáka.

+1/−1
12.12.2016 15:41

J51i97ř63í 25H71r49b30e32k 9814403965863

Pane Čumpelíku,

domnívám se, že „mít vztah ̋ a „naplnit rození a výchovu dětí“ je až příliš velký rozdíl na slůvko to Vaše slůvko „jen“. Vy ani já nejsme „mladá dívka“, takže za ně nemůžeme mluvit, nicméně jako člověk, který je s mladými velmi často v kontaktu se domnívám, že Vaše představy o ceně „hezkého rodinného života“ ve srovnání s jinými zážitky a studiem pro dnešní mladou dvacetiletou dívku jsou mírně řečeno idealistické.:-)

Co se týče „Husáka“... když o tom přemýšlím, připadá mi, že nejde o nějakého konkrétního vládce/zřízení... spíš o přirozený proces. Pokud společnost neposkytuje lidem příliš možností, lidé více drží při sobě a společnost jako celek (tedy i porodnost) roste. Jak společnost bohatne a poskytuje více možností svým občanům, tito přestávají držet při sobě, začínají preferovat své individuální cíle, společnost se začíná drobit...Z historie je vidět jak třeba zestárla společnost starého Říma a byla následně rozebrána „mladými“ barbarskými společnostmi. Zřejmě jde o přirozený proces...;-)

0/0
12.12.2016 18:30

J14i42ř55í 63Č97u35m67p95e27l55í55k 5286796762121

Pane Hrbku,

máte pravdu, opravdu nejsme "mladé dívky," ale pokud se děvče zamiluje, tak není k zastavení.

Přesto souhlasím, že můj pohled je až příliš idealistický a bude mít spoustu děr, ale jde o změnu trendu a snad se něco povede.;-)

+1/0
12.12.2016 18:40

L12a90d74i91s15l19a26v 86J44í92l27e63k 9382849772421

Apelujete na naše politiky, aby provedli rázná opatření... Nemohou, máme demokracii. Většina lidí má jedno dítě nebo žádné. Vláda by byla velmi rychle smetena, kdyby začala předkládat zákony podporující demografický růst. Politická strana, která by si něco podobného dala do programu by se do parlamentu nedostala. Lidovci jen velmi mírně navrhují prorodinnou politiku, kdyby přitvrdili, pak by skončili. Vezměte si, kolik lidí žije singl, a libuje si v tom.

Pokud si projdeme televizní programy či populární časopisy, pak jsou oslavovány zpěvačky, herečky, podnikatelky. Nikdy ne matky početnějších rodin. A pokud jsou vůbec někdy zmíněny, tak spíše v negativním smyslu. Je možné to změnit? Nebo sexuální výchova ve škole je hlavně zaměřena na to, jak se vyhnout dětem.

0/−1
12.12.2016 15:10

J86i58ř55í 31Č89u73m29p40e85l94í59k 5156946522441

Pane Jílku,

ta současná naivní společnost je opravdu otřesným zážitkem, směřujícím k vlastnímu zániku. Chtít toto změnit, se zdá být zcela nemožným.

Přesto doufám, že se najdou lidé a politici, kteří budou říkat pravdu a učiní zásadní kroky ke změně.

Dík za příspěvek.R^

+1/−1
12.12.2016 15:29

L45a94d47i27s40l17a47v 90J77í87l54e21k 9702799712391

I já bych si to velice přál. Několikrát jsem na problém vymírání upozornil v diskuzích u článkům proti migraci. Většinou jsem sklidil odmítavou reakci.

0/0
12.12.2016 15:42

J21u49l23i67u68s 33C55h22a38l71o44u16p20k59a 4212919910571

To, že se snižuje porodnost je normální reakce na fakt, že žijeme dvakrát déle než před cca 150 lety. Mimochodem nikdy se neměla tahle země tak, jako dnes. Ale nemusíme to hlásit do světa.

+1/−1
12.12.2016 13:27

J81i68ř90í 66Č47u35m48p67e77l42í44k 5626586592241

Pane Chaloupku,

spojovat porodnost s délkou života je skutečně obdivuhodné.

Ano máme se moc fajn.

Hlavně nikomu neprozraďte, že je to na dluh našich dětí a pokud budete mít čas, tak si ten článek přečtěte ještě jednou. Je totiž úplně o něčem jiném.

0/0
12.12.2016 13:34

J65o47s64e80f 83N75i21k48l 7348884671717

...ano, stali jsme se sobeckou konzumní společností...pro mnohé je pohodlné nemít děti, raději si užívat všech možností naší "svobody"...máte naprostou pravdu ve všech bodech...stačilo pouhých 25 let, za dalších 25 let bude skutečně pozdě...

+2/0
12.12.2016 12:14

J41i80ř28í 76Č62u28m22p96e12l47í54k 5116876292111

Pane Nikle,

v tom máte naprostou pravdu, to už bude pozdě!R^

+1/0
12.12.2016 13:09
Foto

D55a23n77i74e23l 83V90a53l21e55n20t18a 4818695308

Pane Čumpelíku, jistě máte právo na vyjádření svého názoru, a to je dobře. V některých věcech bych s vámi i mohl souhlasit. Ovšem, pokud vystupujete jako ochránce českého národa, měl byste zapracovat na písemném projevu. Shoda podmětu s přísudkem není vaší silnou stránkou a přitom má docela jednoduchá pravidla. Potom ta ochrana českého národa nevyznívá příliš přesvědčivě.

+5/−2
12.12.2016 12:09
Foto

B65e76a78t62a 17K85r58u65s80i43c 2454620219270

Tedy sorry, pane, ale tohle je takový druh osobní omezenosti, že nemohu jinak, než to takto přímo sdělit: kdybyste měl v sobě tolik moudrosti, noblesy a pochopení, jako pan Čumpelík, tak byste si mohl gratulovat! Vám se ale, soudě podle vašeho příspěvku, ničeho takového, bohužel, nedostalo, tak už zbývá holt alespoň ta gramatika.

+2/−6
12.12.2016 12:15
Foto

D92a63n92i64e73l 65V34a56l24e54n87t49a 4378165318

Tak se nerozčilujte. Já gramatiku v příspěvcích moc neřeším, ale když někdo chce hájit české zájmy, jsou na něj také vyšší nároky ohledně používání českého jazyka.

+6/−1
12.12.2016 12:19
Foto

B52e20a40t37a 80K80r76u32s34i21c 2254950569950

Tohle je naprosto nevhodné a směšné šťouralství. I kdyby někdo nasekal spoustu chyb, ale jeho článek měl hlavu a patu, myšlenku a cit- to je pak to, co mě zajímá. Ne shoda podmětu s přísudkem!!!!

+3/−5
12.12.2016 12:25
Foto

D41a76n31i79e35l 28V90a26l53e17n14t94a 4188625338

Ale mě to přece zajímá také. Ovšem jazykové nedostatky u takto zaměřeného článku jsou tím, co jeho hodnotu poněkud snižuje. To je vše. Není se nad čím rozčilovat.

+6/−2
12.12.2016 12:32
Foto

B74e66a58t52a 44K38r33u15s34i39c 2454260419680

Tu hodnotu jste se pokusil snížit jenom a pouze Vy, pane Valento. A dále pak také známí "přizvukovači- plusovači" vašich dnešních příspěvků. Hodnota článku je v jeho obsahu, v myšlence. Nikoliv v pravopisu. Víte kolik znám blbů, co mají skvělou, nenapadnutelnou gramatiku????!;-)

+2/−4
12.12.2016 12:41
Foto

D52a58n68i76e60l 81V77a65l69e11n87t39a 4358665328

To nevím, ale zkuste si představit, že čtete třeba velmi zajímavý cestopisný článek a v jeho průběhu se autor několikrát zmíní, že Grónsko leží v Africe.

+2/−1
12.12.2016 13:02

J32i85ř71í 23Č97u58m54p65e53l22í66k 5186716952491

Pane Valento,

děkuji, že jste místo mne zkontroloval pravopis, ale asi jste vůbec nepochopil o čem ten článek je, protože potom by se váš příspěvek týkal zcela něčeho jiného, než je pravopis.

+1/−2
12.12.2016 13:16
Foto

D88a11n59i57e11l 58V45a27l57e79n55t18a 4968565638

Níže jsem se vyjádřil.

0/0
12.12.2016 13:20
Foto

D15a13n65i81e12l 53V72a12l42e19n96t91a 4248645928

A ještě jedna věc. Pravopis jsem nekontroloval. Chyby bijí do očí.

0/0
12.12.2016 13:21

J73i16ř69í 29Č21u85m78p76e65l73í86k 5676246432511

Paní Beato,

děkuji za zastání. Psal jsem to v noci a skutečně jsem byl už líný, znovu si přečíst a zkontrolovat celý text. Omlouvám se, ale už to nehodlám opravovat.

0/0
12.12.2016 13:06
Foto

D49a57n18i88e17l 63V51a88l93e95n25t98a 4278475138

Pane Čumpelíku, musím říci, že jsem ještě od žádného autora nezaznamenal jeho minusy k mým příspěvkům pod jeho článkem. Pokud se mnou nesouhlasil, napsal nějaké argumenty. Vy jste první, kdo místo toho minusuje. Ještě jednou se tedy pokusím o vysvětlení. Nejsem žádný hnidopich a u článků a diskusních příspěvků gramatiku opravdu neřeším. Ale v případě vašeho tematu jsem udělal výjimku. Kam by došel takový Palacký, kdyby nevládnul perfektní češtinou?

+2/0
12.12.2016 13:19

J65i30ř62í 63Č15u49m48p76e45l76í35k 5356106182241

Nevím, nekontroloval jsem

dramatiku Palackého, za něhož to jistě udělal vydavatel. Je škoda, že jste nepochopil ani můj argument, který jsem vám napsal.

0/0
12.12.2016 13:29
Foto

B84e58a68t89a 68K49r82u35s56i39c 2324270749330

Pane Čumpelíku: po roce 89, se rozvinul obrovský konzum. V hlavách a duších lidí se usadila touha po materialismu. Už malé děti dnes jedou v tomto duchu- a je to mnohdy až obludné, kam to zašlo. Obroda- revoluce by se musela dotknout myšlení lidí. Opravdu věříte, že ti, kterým dnes slušně "kape", budou chtít něco měnit, utahovat opasky- ve jménu zítřka? Egoismus člověka, je věcí již nastavenou, řídíci se mottem- po nás potopa. Moc ráda bych věřila v možnost- "vyspělé revoluce". Je to, podle mne ale nemožné.

+2/−4
12.12.2016 12:01

J95i85ř60í 38Č61u17m66p15e59l37í12k 5116796722221

Paní Beato,

myslím, že po setkání s Václavem Havlem na Pražském hradě, mohu snad říci, že to v roce 1989 nemyslel špatně a že to co sliboval lidem na Letné myslel upřimně, ale lze říci, že se probudil ze snu, až v Lucerně při kritice Václava Klause. Pak už úplně rezignoval a zůstal jen ozdobou své pokřivené Pravdy a Lásky.

Lidé naletěli na Tygra Evropy v podání Václava Klause a nechali si rozkrást hospodářství i fabriky. Dnes z těch co zbyly, směřují zisky na západ. Obdivuji naše lidi, že se dokázali celkem rychle aklimatizovat na kapitalistický systém přesto, že z té velké zlodějny moc nezískali. Máte pravdu, dnes vládnou peníze, konzum a materialismus.

Přesvědčit lidi, že nás současná realita vede do záhuby, pokud se k jejímu řešení nepostavíme čelem, je jediná cesta po které lze jít. Času je málo a nezbývá, než volit politické strany, či hnutí, které budou ochotny tuto realitu bezodkladně řešit.

Násilná revoluce je, jako válka a já nechci vidět umírat lidi. Strašení Ruskem je pouze odváděním pozornosti od skutečného reálného ohrožení, která čeká náš národ, pokud nebudeme řešit probíhající degradaci našeho národa.

+1/−2
12.12.2016 13:00

J80i38ř50í 79K78i20n66d40l 2368787633827

Pane Čumpelíku vy jste nepochopil jednu a zásadní věc. Jak lze rozkrást hospodářství, které komunisté přivedli k bankrotu.Čtyřicet let komunismu československé hospodářství přivedlo k bankrotu,socialistický režim náš stát vpravdě vytuneloval. Komunisté k majetku přišlimasovými krádežemi, vražděním a likvidací celých skupin obyvatelstva. To nebylodílem jednotlivců, to má komunismus zabudované v podstatě systému, kterývytváří lidi závislé, slabé a bezmocné. Komunismu to jsou otrávené řeky,zdevastovaná krajina, jedna z nevyšších úmrtnosti v celé Evropě, zdravotnictví,týkající se vybavení na úrovni rozvojových zemí. Já jsem velkou část svého života prožil v tomto zrůdné režimu a nikdyjsem se neměl tak dobře jako v současné době. Tak jako každý mám výhrady kpolitice, ale to považuji za normální, ale jinak jsem spokojený člověk. Pokud nějaký podnik po privatizaci zkrachoval nebo zmenšil výrobu, nelzeto přičítat "rozkradení" či "špatně provedené" privatizaci.Řada privatizovaných podniků neměla v tržním hospodářství žádné místo (jejichvýrobky nikdo nekupoval) a musela odejít z trhu.

+3/0
12.12.2016 13:59

J93i15ř34í 82Č31u72m52p48e89l73í95k 5476116562791

Pane Kindle,

jste na omylu, v roce 1989 šlo především o politický krach totalitního komunistického režimu, nikoliv o hospodářský bankrot. Předání moci s ohledem na rozpadající se Sovětský svaz a politické změny v Evropě, bylo v podstatě domluveno, jen se čekalo na ten impuls, který to předání moci umožnil.

V rámci RVHP jsme byli hospodářsky nejvyspělejší společností a bez dluhů.

Bylo plno negativních, ale i pozitivních pohledů. Naši lidé uměli a umí i dnes vytvářet hodnoty. Je nesmyslné vše zatracovat, urážíte tím lidi, kteří vždy poctivě pracovali. Těch flákačů, kteří zneužívají režim tady bylo a je vždy dost.

Dnes si žijeme velmi dobře, ale bohužel na dluh i když to nechceme slyšet.

Ale tento článek se týká úplně něčeho jiného a to by nás mělo pálit a spojovat mnohem víc, abychom co nejdříve to ohrožení národa se pokusili změnit.

To je to, co nás ještě nepálí, ale brzo nás to může zahubit.

0/−1
12.12.2016 15:00

J97i40ř87í 67K68i19n22d74l 2108807463957

V rámci RVHP jsme byli hospodářsky nejvyspělejší společností a bez dluhů.;-D;-D;-D Vy máte opravdu smysl pro humor. V roce 1988 proběhlostranické školení při kterém soudruh Bartošík z Úřadu vlády Českésocialistické republiky projev, ve kterém uvedl, žev ČSSR žije 20% obyvatel pod životním minimem. Na obnovustrojírenství chybí 700 miliard korun. Žijeme na dluh dalších generací. MiroslavPetráň, z Úřad vlády České socialistickérepubliky na uvedeném stranickém školení pronesl. „ Je kritická čistota vod,ovzduší a půdy. Je poškozeno 27% lesů, za dva roky (1990) by to mohlo být 47%plochy lesů. Snižuje se úrodnost půdy, nízké pH (kyselost), velká eroze afyzikální změny. Voda obsahuje mnoho NO2, NO3, reziduí a jeznečištěna fekáliemi ze sídlišť. Vltava pod Prahou má 4. stupeň, to je úroveňběžné stoky.Vrátit stav životního prostředí na úroveň 50. let by stálo 110miliard korun. Zastavit zhoršování by stálo 55 miliard, ale do konce pětiletéhoplánu bylo proinvestováno jen 17 miliard.Nárůst spotřeby vody na obyvatele, ze170 lt na 400 lt. (včetně průmyslu). Také se ohromné množství vody ztrácí vrozvodech, v Praze je to 30% vody. Pouze 1% vody lze používat pro kojence.Nelze zatím čistit stopy těžkých kovů .Na obnovustrojírenství chybělo 700 miliard korun to znamená, že to byl vnitřní dluh ČSSR. Stát v té době potřeboval tolik peněz, aby úroveň našeho strojního vybavení dostal aspoň na úroveň západu.

+1/0
12.12.2016 15:59

J22i38ř55í 34K59i97n33d71l 2988357543797

Neznám nikoho, kdo za komunistů poctivě pracoval. Každý kradl jak mohl. Soudružky u nás v texitlce byly mockrát v televizi, jak plní plán na 110 procent a televize ukazovala, jak nad stavem má trojúhelníček s nápisem, " Brigáda socialistické práce " Po novém roce se otevřely sklady plné neprodejných látek. Část šla na výrobu pucfolí a druhou část ženské stříhaly, ale ne všechno a to šlo na skládku. Tam čekali obyvatelé, protože věděli, že z vyhozených látek se dá ještě něco ušít třeba i na děti. To byl ten nezkrachovalý komunimus. Takhle hospodařit soukromník, tak si hodí mašli.

+1/0
12.12.2016 16:04

J37i36ř34í 31Č16u41m13p77e32l40í67k 5986486202931

Pane Kindle,

ani jsem nevěděl, že se soudruzi starali tolik o zlepšování životního prostředí. V tom oboru je jistě nepřeberné množství možností pro zlepšování životního prostředí. Překvapil jste mne tím, že soudruzi byli k sobě tak kritičtí a měli snahu to životní prostředí zlepšit. To se vám povedlo.

Na rozdíl od vás jsem těch fabrik prošel víc a vím dobře, kde se muselo poctivě pracovat. Za ty řeči o zlodějně by vám chlapi z ČKD, SONP Kladno, či AZNP, asi nejenom vynadali.

0/0
12.12.2016 18:08

J72i81ř40í 33K11i84n76d39l 2198447493457

Konzum je věc bez které se ekonomika zastaví a naroste nezaměstnanost. Tím, že si kupujete věci, tím jinému dáváte práci. Konzum byl i za komunistů. Dělný lítal od krámu, ke krámu, aby sehnal to co není a sehnal to, co nemá soused. To, jak se chováme je důsledek komunismu v nás.

+1/0
12.12.2016 13:52

J48i76ř84í 79Č72u85m17p40e41l84í90k 5676676772681

Máte pravdu, konzum je v podstatě spotřeba,

ale nesmí nás ovládat, protože konzumní společnost potlačuje ostatní aspekty života, ale to bych vůbec nespojoval s komunismem. To je totiž vymoženost kapitalistické společnosti.

+1/−1
12.12.2016 14:04

J72o81s70e55f 85L49e14i60n89e68r 8117529947592

"Vono se to dobře povídá, jenže život, sousedé, to je samá šlamastyka, sotva si trochu zatancuješ, už aby ses ženil, no, a s rodinou přijdou trampoty, něco se jíst musí, kluk brnká na kytaru, je ho plnej dům, holka kouká, jak se dostat do Ameriky a než se naděješ, už aby sis píchl insulin. Vono je jen poskrovnu těch slunnejch odpolední..."

+3/0
12.12.2016 11:29

J95i24ř85í 66Č95u63m11p47e59l93í23k 5406796612861

Přesně jste to vystihl

a to je to, co je potřebné taky změnit!R^

0/0
12.12.2016 11:33
Foto

T89o71m64á33š 25F13l57a48š88k63a 5955445266931

Zvýšit naši porodnost a celé to zafinancovat za cenu těžkého utahování opasků. To je pravda. Ale už dnes tu všichni brečí jak si žijeme špatně ve srovnání s Němci, Holanďany, Francouzi ... . Takže jak to chcete prosadit? Znáte politickou stranu s tímto programem? A pokud ano, tak má podporu třeba i jen jednotek % voličů? Nebo budete stranu zakládat? Pokud na toto nemáte recept, tak je celý blog jen pouhé tlachání o ničem.

+5/−1
12.12.2016 11:01

J21i71ř43í 21Č79u44m70p15e11l71í23k 5676356322761

Pane Flaško,

pouhé upozornění na situační realitu, může otevřít oči mnoha dalším lidem a probudit v nich snahu uvedený problém řešit.

Ona je to v podstatě katastrofická situace, která se musí řešit bezodkladně. Částečný recept jsem uvedl, ale realizace je na vás.

V mém věku revoluci ve společnosti dělat nemohu a proto je to na vás, mladé a schopné.

Tak se snažte udělat víc, než jsem udělal já!

+3/−1
12.12.2016 11:14
Foto

A42l54e68š 51M72e10r95t45a 4282788558487

Sociální inženýrství v národoveckém hávu, což takhle dát dokupy takový český lebensborn.

+2/−3
12.12.2016 10:30



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.