Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J32a35n 68R10á94ž 1409173724720

Volební program socialistů může zajímat jen ty, kteří snad uvažují tuto zcela zdiskreditovanou stranu ještě volit. Když vezmu v úvahu, že každý člen triumvirátu, co dnes stojí v čele ČSSD, je naprosto jiná osobnost se zcela rozdílnými názory na základní otázky, které dnes rezonují společností, tak nemůže vzbuzovat důvěru, že cokoliv ze svého programu myslí vážně.

P.S. Včera jsem poslouchal dvacetiminutový monolog Marksové a měl jsem dojem, že jsem na hodině VUML. Zcela v minulosti zakonzervovaná salónní socialistka. A to je místopředsedkyně strany, která se chce prezentovat jako moderní levice.

+1/0
18.6.2017 14:25

F36r40a58n29t63i75š19e40k 98D52v70o38ř14á52k 3856526265539

Až na ty restituce ano.

0/0
18.6.2017 7:42

J93i98ř65í 66Č82u68m53p72e96l94í41k 5886906502521

Pane Dvořáku,

ty restituce jsou tunel na peníze. Ty pozemky nad 50 ha byly vyvlastněny po válce v roce 1947 zákonem.

Žádné odloučení církve od státu se konat nebude, protože církve pomocí zastupitelů, poslanců a senátorů KDU-ČSL, si vždy odhlasují potřebný přísun veřejných, či státních financí pro naše stále "chudé," církve, které ani neprokazovaly, jak a kdy k tomu majetku přišly.

+1/0
18.6.2017 8:33

J12a28n 97R65á54ž 1689423364260

Církevní restituce, v podobě, jak probíhají, jsou zvěrstvo vůči restituentům z roku 1991. Nazývám to tak na základě porovnání jaké podmínky dal stát pro navrácení ukradených nemovitostí (půdy a budov) soukromým restituentům zákonem o půdě (zák.č. 229/1991 sb.) , kteří museli o své majetky většinou tvrdě bojovat s Pozemkovým úřadem a když po letech a nesmírných nákladů za právní zastoupení u soudů vyhráli (já po jedenácti letech) tak dostávali finanční náhradu za nevydané pozemky v cenách roku 1991, či cca 10% aktuální tržní ceny a za devastované budovy nedostali nic. Srovnáme-li to s podmínkami, jak restituovaly své majetky církve, je to k pláči a nedivím se, že jsou lidé, stejně jako já, na stát a ty, kdo takovou restituci podpořili, hodně naštvaní.

+1/0
18.6.2017 14:36

M85i16r98o94s28l82a81v 57B77u86č23e73k 6173693571884

ČSSD nevolím. na straně druhé nemám problém s uznáním její existence. Tvrdím, že v čele může nyní stát kdokoliv, strana prochází svým cyklem neoblíbenosti. Padne - pak se zase vlivově objeví ... Na straně druhé - Nepochopil jsem, (nepřeháním), kdo je vlastně cílový volič. Který program platí ? Jaká témata strana má, kromě zdaňování ? Jako vždy - nezájem mladých lidí, pro OSVČ polena pod nohy, střední třída neexistuje - pokud ano, atak na ní ... V podstatě se nabízí všem, pak by stačil předvolební klip Zdeňka Srstky s názvem - Chcete mne !? ... :-)

+6/0
17.6.2017 20:04

P75a90v78e24l 97K20u61c30h85t11a 4346871867704

Tak každá strana se chce "rozkročit" - např.lidovci. Společnost se za posledních pár desetiletí hrozně změnila - dělnictvo od "Kaštanu" je v menšině, globalizace, migrace, daňové ráje, Evropa bez hranic atd. Blairova třetí cesta se odsoudila, ale podle mne to zas tak špatná "cesta" nebyla a Blaira zničilo spíše tažení na islám. Je to složité, nikde si s tím v Evropě nevědí moc rady a u nás vůbec ne. Proto je Babiš vyluxoval, podobně jako "koloušek" Macron ve Francii.

+2/0
17.6.2017 20:51

M83i60r71o48s80l75a69v 58B53u23č22e83k 6203143361774

Souhlas, změny jsou obrovské, včera jsem i bádal na Wiki, pak i Kaštan s Peckou ... Např. kde je dělnická třída - kdo to dnes vlastně je ? Podobně posuv základních hodnot - rodina zcela v rozpadu ! Matka samoživitelka je oporou programu, podobně otec na MD. Pokládám se za středopravého voliče. Pravý jako odpovědný - začít od sebe - střed, jako solidaritu neodmítám. Její míra pak ? Hranice mezi solidaritou a vykořisťováním je nesmírně tenká ! ČSSD tápe, hledá témata ... :-)

+2/0
17.6.2017 21:02
Foto

M94a58r49i76e 78J77a63n21d28o75v54á 8771183265586

Důchodci a sociálně slabí, to je cílový volič ČSSD :-)

+2/−3
17.6.2017 21:25

I93v70a17n 13M61a11r67e88k 6804288262

Jsem spokojený důchodce p.Jandová, ale jejich sympatizant ani volič nejsem. . . . . . . . . . . . . . A nejsem ani volič komárů, co teď ? 8-o

+3/−1
17.6.2017 21:34
Foto

M46a64r11i24e 98J57a92n17d16o74v48á 8191913155966

Proč byste byl jejich sympatizant, když jste volič KSČM:-/

+4/−2
17.6.2017 21:58

I60v30a14n 31M91a49r36e64k 6284228132

A na to jste přišla jak ?

+2/−1
17.6.2017 22:03

I10v73a75n 37M69a67r57e61k 6404988202

Á propos , p.Jandová, podle Vás jsou důchodci a "sociálně slabí" něco méněcenného ?

+1/−1
17.6.2017 22:01
Foto

M13a75r95i83e 11J20a82n54d60o24v96á 8641503465836

Na hloupé otázky neodpovídám.

+1/−1
17.6.2017 22:21

I36v76a19n 98M82a11r95e56k 6294408772

Spíš Vám došly argumenty , ne ? Ale jak to máte s těmi "sociálně slabými" a penzisty to byste nám předestřít mohla , Váš názor na ně by mě velmi zajímal, a určitě nejen mě . R^[>-]

+2/−3
17.6.2017 22:31

J15i79ř61í 39K73i97n50d26l 2388357173477

Mám vás rád ženská, ale teď jste mě jako důchodce, osobu pravé vůle, těžce urazila a moje kamarády také. ;-D;-D

+4/0
17.6.2017 23:37
Foto

M26a81r72i61e 87J13a19n35d89o84v19á 8301843315986

;-DVždyť já jsem také důchodkyně, chlape ;-). Já jen, že pan Buček se ve svém příspěvku ptal, kdo je cílovým voličem ČSSD. Tak jsem napsala co jsem napsala. Pana Marka se to dotklo natolik, že kromě obligátního mínusu dokonce i napsal. Hloupost, ale napsal. Ale copak, když napíšu, že cílovou skupinou ODS je střední třída, tak urazím střední třídu? Vždyť to tak je. :-)

+1/−1
18.6.2017 9:47
Foto

I36v12a79n 49V64e69s41e76l74ý 4986848324667

Vaše vysvětlení mi připadá trochu nelogické. Tak jak jsem vaše slova pochopil tak se příslušník střední třídy stane voličem ČSSD dnem odchodu do důchodu? Odpovím vám - nestane!

+1/0
18.6.2017 11:02
Foto

M10a29r55i33e 28J38a92n27d19o49v17á 8531193155876

8-o8-o8-onezlobte se, ale nevím, jak toto vysvětlovat...;-(

0/0
18.6.2017 18:51

J30a70n 40R54á52ž 1979233244580

Kteří důchodci, prosím Vás? Většina důchodců už z principu musí odmítnout program založený na nesplnitelných slibech, podpoře nepřizpůsobivých na úkor pracujících, relativizování všeho, co evolučně vytvořilo základ naší společnosti a omezování občanských práv. Jsem také důchodce, většina kamarádů jsou také důchodci a ubezpečuji Vás, že nikoho ani nenapadne dát hlas ČSSD.

+1/0
18.6.2017 14:51
Foto

M85a52r76i83e 14J96a61n13d79o51v34á 8691393845126

Mně to neříkejte, já to vím. :-) Pan Buček se ptal, kdo může být cílovou skupinou ČSSD. Já jsem napsala svůj názor. Nic víc. Podle mého každá strana (klasická) má svoji cílovou skupinu a je jasné, že například cílovou skupinou KDU-ČSL nebudou komunisté. Ale je také jasné, že ne všichni věřící ji budou volit.

0/0
18.6.2017 18:58

P55a37v81e27l 61V71e94r54n64e53r 1563143672407

Tu prvni cast mate docela presne popsanou. Snad az na jednu drobnost. Ty odvody, co plati za zamestnance zamestnavatel, to jsou penize, ktere ten zamestnanec stejne musi firme vydelat (stejne jako zivnostnik sobe), ty se neberou ze vzduchu ci nejake bezedne kapsy zamestnavatele (jak by vypadala takova kapsa a.s.?).Coz je krasne videt v superhrube mzde, kterou levicaci tak nenavidi a mnozi pravicaci ji ignoruji.

+1/0
17.6.2017 20:03

J78i68ř86í 15Č96u47m75p60e19l22í21k 5866146722661

Pane Verner,

u státu je to celkem jedno, ale nikoliv pracovník, ale živnostník, či podnikatel si na ty odvody za zaměstnance musí vydělat, jinak si toho zaměstnance nemůže dovolit. Samozřejmě nebude zaměstnávat zaměstnance, který si ani na ty odvody nevydělá.

+3/0
17.6.2017 20:25

J79o27s90e84f 38K97o25r25e95j61s 5859898968225

Nikoliv zaměstnanec, ale živnostník či podnikatel si na ty odvody vydělá, ale samozřejmě nebude zaměstnávat zaměstnance, který si ta ty odvody ani nevydělá ?

0/0
17.6.2017 20:32

J39i57ř92í 93Č72u10m82p47e64l41í47k 5356936272681

Pane Korejsi,

vše je riziko živnostníka, či podnikatele. Musí sehnat práci, platit dopravu materiálu a veškerou režii, řídit práci, aby na ní vydělal a samozřejmě taky, aby uhradil za zaměstnance uhradil 2/3 odvodů.

Nic na tom nemění to, když ty odvody započtete do platu zaměstnance. Stejně to musí zaplatit zaměstnavatel.

+1/0
17.6.2017 21:40

P15a74v66e32l 86V84e35r65n28e39r 1413633522897

s tim jak to podavate - mam problem pochopit, jestli je podle Vas zamestnanec pro zamestnavatele prinos nebo pritez?

0/0
17.6.2017 22:00

J52o20s57e78f 48K79o64r28e92j41s 5719838418625

Reagoval jsem na váš předchozí příspěvek, protože nedává smysl.

Pokud jde o riizika podnikatele, je to celkem bezpředmětné. Majitel si najímá lidi, protože je k vytvoření zisku potřebuje, jinak by to přeci nedělal. Potřebují se vzájemně.

0/0
17.6.2017 22:03

J58i47ř12í 13Č96u56m90p86e29l66í19k 5376136912731

O tom není pochyb.

Souhlas.

0/0
18.6.2017 8:36

P63a40v46e40l 56V21e31r89n56e55r 1473143852817

1) psal jsem o firme, ne o statu (o tom jste sice psal vy a shrnul jste to vicemene do jednoho pytle).

2) pokud ma zamestnavatel nejake zamestnance a ti si na sve celkove odvody a jeste na rezie firmy nevydelaji, pak je to divny zamestnavatel a sam zadneho takoveho filantropa, ktery by dotoval chod firmy z vlastni kapsy neznam.

0/0
17.6.2017 20:47

J34i59ř13í 52Č72u16m80p36e37l65í95k 5986656902891

Pane Vernere,

já takového živnostníka, či podnikatele taky neznám.

0/0
17.6.2017 21:44
Foto

J68a21r75o72m53í38r 11H35l52u84b50e37k 2576550574591

Ten úderný projev jsem slyšel, jako bych se vrátil o 35 let zpět. Bylo to blbé, takže se to mohlo líbit.

+7/0
17.6.2017 20:02

P51a14v15e93l 17K16u84c40h84t92a 4376121797444

Na jednu stranu nechápu jak může ministr zahraničních věcí řídit a být hlavní tváří volební kampaně strany která chce vyhrát volby. Přitom podobné partaje jsou v Evropě ve srabu. Francie, Španělsko, Rakousko ale svým způsobem i Německo.

0/0
17.6.2017 19:31

J57i55ř39í 10Č87u44m71p41e41l52í33k 5346596662311

Pane Kuchto,

necháme se překvapit. Zaorálek je skutečně dobrý a chytrý řečník. Věřit mu je, jako věřit ČSSD.;-D

+1/0
17.6.2017 20:13

P78a32v80e79l 16K53u94c59h96t81a 4616361447874

Tak šlo mi především o vytíženost, ne názory. Buď tam ministr je na parádu a může objíždět českou (moravskou, slezskou) občinu, nebo ...

+2/0
17.6.2017 20:25
Foto

P60e11t97r 55Š18i37n94d96e57l67á22ř 8879206715614

Z hlediska nerespektování přírodních zákonů se sociální demokraté najisto domnívají, že "vstoupí dvakrát do stejné řeky".

+4/0
17.6.2017 19:13

J69i82ř55í 27Č19u15m69p56e31l72í89k 5616946412271

Pane Šindeláří,

možná se domnívají, že se naučí plavat, ale napřed musí přestat podvádět občany přijímáním zákonů, které řešení obcházejí.

0/0
17.6.2017 19:26

M35i17l36o53š 80D51v35o78ř51á39č35e80k 2745228660284

Tedy byt holkou ci zenou, beru jednoznacne Okamuru, at uz je DAL jaky chce. A muzska cast populace? Islam je urcen pro ni. Zadna 4%, zadny matriarchat, zadne baby v parlamentu, zadne ..

0/0
17.6.2017 19:10

M43i32l96o37š 98D16v19o35ř81á90č54e75k 2815278740984

pochody hrdosti

+1/0
17.6.2017 19:10
Foto

T64o40m41á14š 60F66l90a20š44k14a 5145865826341

Už jsem chtěl skoro souhlasit a dát karmu. Bohužel to platí ale jen pro první část článku. A ta se mi líbila i podáním. Fakt dobrý R^Ale Okamura je pro mě naprosto nevolitelný exot. A ostatně i jiná uskupení s podobným programem. Cesta není v extremismu, ale to je dlouhé povídání. Naše postoje zůstávají v této otázce rozdílné.

+6/−4
17.6.2017 18:39

J94i43ř64í 53Č56u39m96p14e27l29í97k 5106706882961

Pane Flaško,

děkuji za uznání, ale extremismem můžete označit kohokoliv a jsou to zejména zkušené parlamentní strany, které se chtějí zbavit konkurence a označují tak zejména malé a vznikající strany a hnutí.

Malé strany a hnutí se místo pomoci na politické scéně, dočkaly 5 % hranice vstupu do parlamentu, což tady za Masarykovy republiky nikdy nebylo.

Máme tu demokracii slušně pokřivenou.

+5/−1
17.6.2017 18:55
Foto

M58a95r33i64e 35J25a44n80d61o66v76á 8411863925946

Také jsem zkraje zírala a raději se ještě jednou podívala, kdo to psal. :-)

+2/−1
17.6.2017 21:27





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.